Квіти завжди користувалися та будуть користуватися попитом серед українців. Їх купують на різноманітні події, вони постійно потрібні. Поговоримо про те, скільки коштує відкрити квітковий магазин.
Скільки коштує відкрити квітковий магазин
Відкриття квіткового бізнесу хороша ідея. Якщо обрати правильне місце торгівлі, то така справа досить швидко окупиться та приноситиме стабільний і немалий дохід.
До речі, квіти можна продавати не лише у власному магазині. Якщо для відкриття немає коштів, то можна продавати через інтернет або ж напряму постачати продавцям квіти оптом.
Асортимент магазину квітів
У вашій точці повинні бути не лише живі зрізані квіти. Торгуйте також кімнатними рослинами, квітами в горщиках, засобами для догляду за квітами. Чим більший асортимент, тим вищі шанси, що люди частіше до вас заходитимуть та залишатимуть у магазині більше коштів.
Найбільш ходові квіти це тюльпани, троянди, гвоздики та хризантеми. Саме на їх продажі необхідно зосередити найбільшу увагу.
Вартість відкриття магазину
Мінімальні інвестиції це орієнтовно 8 тисяч доларів. За попередніми оцінками, термін окупності складає один рік. Окупитися можете і набагато швидше. Це узагальнений термін, адже на час відбиття вкладених коштів впливає обране місце, обсяг продажів, асортимент, вартість оренди та закупівлі квітів (або вирощування, якщо все робите самостійно).
На ціну відкриття впливає і вартість оформлення торгового місця, спеціально обладнаний холодильник для зберігання квітів, закупівля перших партій товару, витратні матеріали для оформлення букетів.
Рентабельність квіткового бізнесу
Згідно з даними кількох власників квіткових точок, в середньому за місяць можна заробити орієнтовно 20-40 тисяч гривень. Це чистий дохід. Головне – розташувати точку в найбільш прохідних місцях, щоб якомога більше людей бачило ваш магазинчик.
Суттєвого заробітку можна досягти, відкривши хоча б 3-5 таких точок. Множимо суму вище в кілька разів та отримуємо хороший дохід.
Інтернет-магазин квітів
Щоб збільшити дохід необхідно створити сторінку в соціальних мережах або ж власний сайт. Це допомагає швидше розкрутитися та приймати замовлення клієнтів онлайн. Якщо є змога, то організуйте доставку. Чимало покупців хочуть замовити квіти на урочисту подію та не їхати особисто їх забирати. Або ж люди перебувають в іншому місті чи населеному пункті та хочуть зробити приємний сюрприз близьким людям. Доставка та онлайн-замовлення чудово в цьому допоможуть.
Для кращого старту в інтернеті раджу налаштувати рекламу. Якщо не вмієте самостійно, то зверніться по допомогу до фахівців. Вони допоможуть заощадити бюджет та досягнути максимальної ефективності рекламної кампанії. Головне – знайти досвідченого фахівця.
Скільки коштує відкрити квітковий магазин ми розглянули. Тепер поговоримо про витрати на рекламу. Власники бізнесу радять вкладати хоча б 10 % від прибутку в рекламу. Тоді ваша справа буде процвітати та приносити ще більше коштів.
Конкуренція в квітковому бізнесі
У цій справі надзвичайно велика конкуренція. Не варто переживати, ринок хоч і перенасичений квітковими магазинами, але почати успішну справу зовсім не складно. Придумайте якусь свою фішку, щоб відрізнятися від десятків інших аналогічних магазинів, які торгують квітами. Придумайте різноманітні знижки, подарунки. Змусьте людей згадувати про вас та повертатися купувати квіти саме у вашому магазині.
Сезонність продажу квітів
Усі знають, що квіти користуються найбільшим попитом на свята типу 14 лютого, 1 вересня, 8 березня. Одним словом, на великі свята. У не сезон оборот буде набагато меншим, адже квіти рідше купують на дні народження чи інші свята.
У топ-дні продажів націнки на квіти стають удвічі більшими, а оборот – в десятки разів вищий. Тому на свята необхідно залучати додаткових працівників, щоб оперативно та швидко обслуговувати клієнтів.
Інші матеріали про заробіток: