Контекстна реклама та її переваги
Контекстна реклама користується все більшим попитом. Бізнесу важко розкрутитися самостійно, тому на допомогу приходять фахівці, які налаштовують рекламу. Але не всі знають, які переваги контекстної реклами. Розбираємося детально в матеріалі.
Для чого потрібна контекстна реклама
Якщо ви роздумуєте над тим, щоб замовити рекламу Google, то однозначно ухвалюєте правильне рішення. Ви зможете покращити впізнаваність власного бренду та в короткий термін суттєво збільшити кількість продажів.
Зазвичай, для налаштування реклами застосовують сервіс Google AdWords. Існує низка пунктів, які дозволяють покращити ефективність оголошень:
- вибір інтересів аудиторії;
- географія (можна обрати потрібний регіон чи область);
- точні години показу реклами;
- операційні системи (iOS, Android);
- ключові слова;
- рекламу можна призупинити та запустити знову будь-коли.
Статистика дозволяє відстежувати, як ваша реклама впливає на потенційних клієнтів та демонструє результати кампанії.
За допомогою контекстної реклами можна очікувати надзвичайно швидкий дохід. Немає потреби очікувати, поки ваш ресурс стане популярний та потрапить у ТОП. Якщо ж намагатися розкрутитись без реклами, то на це можуть піти місяці, якщо не роки.
Переваги замовлення контекстної реклами
Контекстна реклама це ефективний інструмент не лише для залучення нових покупців, але й для повернення клієнтів, які раніше вже робили замовлення. Таке просування підходить як для невеличкого бізнесу, так і для потужних інтернет-магазинів чи ресурсів.
У найкоротший термін рекламні оголошення дозволяють залучити цільову аудиторію на свій онлайн-магазин чи сайт.
Налаштування реклами відбувається так, що ви платите лише за кліки користувачів по оголошенню. Також можна встановити бюджет та обрати різноманітні параметри показів. Рекламні оголошення показуватимуться не всім людям, а лише тим, які шукають такий товар як у вас.
Варто додати, що реклама гарно впливає на позиції вашого ресурсу в пошуковику та просуває сайт вгору.
Недоліки контекстної реклами
Недоліків, насправді, дуже мало. До них відносимо те, що є певний відсоток користувачів, які більше довіряють результатам видачі в пошуку. Але такий % досить невеликий.
Висока конкуренція. Якщо у вашій ніші чимало конкурентів, то вартість реклами може бути досить високою. Ну і останній мінус – після закінчення рекламної кампанії трафік призупиняється, адже припиняється потік відвідувачів. Але ці мінус зовсім не суттєві в порівнянні з тим, які переваги та можливості дає контекстна реклама.
Висновки.
Самостійно налаштовувати рекламу не варто, оскільки малоймовірно, що вам вдасться все зробити ідеально. Більшість людей просто “зливає” бюджет. Це невірне рішення.
Краще звернутися за допомогою до фахівців, які вміють грамотно та швидко налаштувати контекстну рекламу. Професіонали допоможуть підібрати ключові слова, рекламний креатив, проаналізують конкурентів, щоб досягнути максимального ефекту.