Покрокове відкриття взуттєвого магазину
Відкриття власного бізнесу – надзвичайно важлива справа, яка потребує різноманітних консультацій, прорахунків та інших дій. Поговоримо про те, як відкрити магазин з взуттям, скільки це коштує та чи вигідно взагалі стартувати в цій ніші.
Як відкрити магазин з взуттям
Спочатку вам необхідно продумати концепцію свого магазину та обрати класний інтер’єр, який приваблюватиме покупців. Необхідно правильно сформувати асортимент, адже більша частина відвідувачів магазинів із взуттям це жінки. Фахівці рекомендують приділити жіночому сезонному взуттю 60 % від загального асортименту. 15 % припадає на чоловіків, 20 % на дітей, а решта – несезонне взуття.
Якщо вітрина вашого магазину виходить на вулицю, то розміщуйте близько до вікон привабливі моделі. Люди зможуть розглянути їх ще на вулиці та зайдуть всередину. Це працює як в супермаркетах. Ви йдете повз полиці й обов’язково придбаєте те, що взагалі не планували купувати, бо воно вам сподобалось.
Головне правило – не завищуйте ціни. Краще продати більше пар та бути в плюсі, ніж чекати, поки когось не відлякає висока вартість й покупець нарешті придбає товар. Приємні ціни приведуть вам набагато більше клієнтів, ніж висока націнка.
Переваги бізнесу з продажу взуття
Кожен бізнес має свої плюси та недоліки. До переваг взуттєвого магазину можна віднести те, що на взуття постійно є попит. Другий позитивний фактор це вартість. Зазвичай націнка на пару взуття складає 80-150 % (це на моделі середнього цінового сегменту).
Є великий асортимент, тому у вас не виникне проблем з тим, що немає вибору. Один з найбільших плюсів – не потрібно закуповувати дороге обладнання, щоб почати торгувати.
Тепер про мінуси.
На успішність бізнесу впливає вдало обрана точка продажу. Висока конкурентність у цій справі дається взнаки. Виділіться серед інших, зробіть фішку свого магазину чи зовнішній вигляд, який “кидатиметься в очі”.
Ще один мінус це мода. Кожного сезону мода на взуття змінюється. Якщо не продасте якісь пари взуття, то наступного року вони можуть просто стати неактуальними. Доведеться суттєво знижувати ціну й сподіватися, що товар хтось купить.
Проблема з асортиментом. Не вибором на ринку, а те, що власник завозить та обирає взуття для продажу за власним смаком. А смаки у всіх людей різні. Тому краще стежити за модними тенденціями або ж залучити до процесу вибору якомога більше людей.
Що потрібно знати для відкриття магазину з взуттям
Не забувайте, що чоловіки це найпасивніші покупці. Зазвичай, за сезон вони купують 1-2 пари взуття. Жінки ж купують такі товари набагато частіше. Аналогічна ситуація з дітьми, адже нога в малюків та підлітків росте дуже швидко. Відповідно, необхідно часто змінювати взуття на більше.
Перед відкриттям обов’язково аналізуйте прямих конкурентів. Вивчіть цільову аудиторію, оберіть місце розташування, повз яке проходить або зупиняється велика кількість людей.
Бізнес-план для взуттєвого магазину
Для бізнес-плану обов’язково потрібно приділити чимало часу, щоб все зробити правильно й потім не мати проблем.
Реєстрація магазину
Насамперед, необхідно зареєструвати бізнес. Підійде ТОВ або ж ФОП. Для новачків у бізнесі більше підходить відкриття ФОПа. Але якщо в планах розширювати бізнес та відкривати нові точки продажу, то краще буде зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ).
Оренда приміщення
Як вже зазначав, обирайте місце з хорошим потоком людей. До прикладу, підходить магазин у ТЦ, магазин на першому поверсі багатоповерхового будинку, павільйон на речовому ринку. Пропозицій чимало.
Для комфортного розміщення стелажів та вітрин, взуття, необхідно, щоб площа вашого магазину складала мінімум 30 квадратних метрів. І непогано мати окремий невеликий склад для зберігання взуття. Щоб знизити витрати обирайте приміщення з ремонтом. Самостійно проводити ремонт досить дорого. Та і чи потрібно це на старті, якщо можна знайти готову точку й одразу починати торгувати.
Для старту знадобляться стелажі, вітрини, дзеркала, пуфи, меблі для касової зміни, підвісні шафки, ложки для взуття та килимки. Ну і про касовий апарат, зареєстрований у податковій, не забуваємо.
Обираємо постачальника взуття
Менш прибутковий варіант це купувати взуття оптом на ринку та перепродувати його. Кращий спосіб – налагодити прямі поставки з фабриками. Так ви зможете заробити набагато більше.
Стежте за модними тенденціями та намагайтеся першими завезти у магазин популярні моделі взуття. Якщо якась модель “залежалась”, то не бійтеся знижувати ціни, щоб якомога швидше продати.
Товар для розпродажу і неактуальні моделі розташовуйте подалі від очей покупців. Внизу повинне бути найдешевше взуття, а зверху – дорожче.
Витрати для відкриття взуттєвого магазину
Тепер до найцікавішого. Як відкрити магазин з взуттям та скільки для цього потрібно грошей.
Читайте більше цікавих матеріалів унашому телеграмі. Також маємо групу в Facebook.
Реєстрація бізнесу вартуватиме 10 тисяч гривень. Для придбання першої партії товару додавайте ще в районі 100 000 гривень. Касовий апарат також 10 тисяч, обладнання – 40 тис. Вкладаємося в 160 тисяч гривень. Це сума для відкриття.
Щомісячні витрати такі: зарплата двом продавцям – 25-30 тисяч; податки – 5 000; оренда приміщення – від 10 тисяч (індивідуально в залежності від області). На рекламу та непередбачені витрати додаємо ще 10 000 гривень. Виходить 55 тисяч. Ну і про оновлення асортименту не забуваємо, сума теж індивідуальна. Також варто найняти прибиральницю та бухгалтера. Витрати на них доплюсовуйте.
На окупність бізнесу залежить товарообіг. Більше пар взуття продасте, швидше відіб’єте вкладення та почнете працювати в плюс. Назвати точний термін окупності складно. Ви розумієте, що на показник впливає сезонність, місце розташування магазину, кількість продажів, націнка, вартість оренди і так далі.
Непогано створити сторінці в соцмережах або ж Тік Тоці. Це чудовий спосіб безкоштовного просування.
Корисні посилання про заробіток: