Розробка чат-ботів
Чат-боти відіграють все більшу роль в житті людей. Вони автоматизують процес та корисні для маркетингу, аналізу даних, бізнесу, простого спілкування й інших напрямків. Як відбувається розробка чат-ботів і створюється чат бот Телеграм, Facebook, Twitter, Discord розбираємося далі в матеріалі.
Які функції виконують чат-боти
Боти в соціальних мережах мають низку корисних функцій, які допомагають власникам взаємодіяти з користувачами / клієнтами. Серед них:
- обробка та отримання даних;
- відповіді на запитання користувачів;
- автоматизація процесів у соцмережах або з іншим функціоналом чи базами даних;
- надсилання повідомлень.
Чат-боти майже повноцінно замінюють людину, адже перебувають на зв’язку з клієнтами фактично 24/7. Відповідно, створення таких ботів користується великим попитом на ринку.
Можна створити бот самостійно, але тоді його функціонал буде надзвичайно обмеженим. І жодного спрощення роботи чи автоматизації ви не отримаєте. Найкращий варіант це звернутися по допомогу до розробників, які займаються чат-ботами й швидко створять відмінний застосунок.
Етапи розробки чат-ботів
Для того, щоб створити ефективний інструмент, необхідно відповідально підійти до запуску бота. Існують такі етапи розробки чат-ботів:
Планування та дослідження. На цьому етапі необхідно вивчити цільову аудиторію та зібрати всю інформацію про бізнес, який запускає процес. Далі відбувається укладання договору з фахівцями, які створюватимуть застосунок.
Другий етап це розробка структури чат-боту, зважаючи на побажання замовника.
Наповнення інформацією / контентом. Під час виконання цього пункту в чат-бот додають перелік всіх необхідних повідомлень, які він надсилатиме в чат з користувачем.
Пункт № 4 — налагодження та тестування розробленого додатка. Відбувається тестування функціоналу та виправлення знайдених недоліків чи неточностей. Клієнт залучений в процес та також тестує бот і вказує, що потрібно змінити.
Публікація чат-боту та запуск. Коли клієнт затверджує функціонал проекту, то відбувається публікація бота на сервері та його подальша підтримка. Йдеться про оновлення функціональності та контенту.
Найкращі платформи для запуску чат-ботів для бізнесу
Можна виокремити 5 найпопулярніших соціальних мереж, в яких запуск чат-ботів принесе найбільший профіт.
- Telegram;
- Facebook Messenger;
- Viber;
- WhatsApp Business;
- Instagram.
Telegram один з найкращих варіантів для створення чат-ботів, адже цією соцмережею користується надзвичайно велика кількість людей. Чого лише варті чат-боти для майнінгу монет. Після цього розробка ботів стала ще популярнішою. Також Телеграм надає власникам розширені функції для програмування чат-ботів, що ще більше виділяє його серед конкурентів.
Facebook Messenger теж підходить для чат-бота. Має хороші інструменти для розгортання та створення застосунку на платформі.
Viber дозволяє використовувати велику кількість шаблонів, надсилати через чат-бот відео, світлини, аудіо, створювати опитування та різні кнопки.
WhatsApp Business не такий поширений в Україні, як всі інші перелічені застосунки, але теж популярний. Більше підходить для ділового спілкування за допомогою чат-ботів.
Instagram вирізняється широким охопленням аудиторії, що відмінно підходить для чат-боту. Легко взаємодіяти з клієнтами.
Як бачимо, розробка чат-ботів виходить на новий рівень. Такі застосунки суттєво спрощують ведення бізнесу та взаємодію з користувачами.