Способи заробітку на рекламі: заробляємо від $300

Способи заробітку на рекламі

Реклама в інтернеті — один із найпопулярніших варіантів монетизації для власників сайтів, блогів, акаунтів у соціальних мережах, YouTube-каналів та інших онлайн-майданчиків. У статті розглянемо, які існують способи заробітку на рекламі.

Реклама дозволяє отримувати прибуток навіть без продажу товарів чи послуг — достатньо мати аудиторію, яка переглядатиме або взаємодіятиме з рекламними матеріалами.

У матеріалі ви дізнаєтесь, що таке заробіток на рекламі, які основні способи монетизації існують та скільки можна заробити. А також опишу переваги й недоліки такого заробітку, дам корисні поради для новачків, розповім, як правильно організувати дохід із реклами.

Запрошую в свій Телеграм-канал, в якому публікую актуальну інфу про заробіток, боти які платять гроші за ігри, тестнети, в яких легко отримати криптовалюту.

Основні способи заробітку на рекламі

Заробіток на рекламі це отримання грошей за те, що ви розміщуєте рекламу на власному ресурсі: сайті, блозі, каналі на YouTube, сторінці в Instagram, TikTok чи інших платформах.

Рекламодавці платять вам за:

  • показ оголошень (CPM — cost per mille, оплата за 1000 показів);
  • кліки по рекламі (CPC — cost per click);
  • конкретні дії користувачів (CPA — cost per action, наприклад, реєстрація, покупка);
  • нативну рекламу або огляди;
  • розміщення банерів чи посилань;
  • продаж реклами у відео, постах чи статтях.

Спочатку повний перелік варіантів, які існують. А нижче розповім детальніше про кожен зі способів. Занотовуйте або ж зберігайте посилання на статтю, щоб не загубити.

  1. Google AdSense;
  2. продаж прямої реклами;
  3. нативна реклама;
  4. партнерські програми (рефералки);
  5. реклама в соціальних мережах.

Google AdSense

Партнерка від Гугла однозначно перебуває на першій позиції. Вона найпопулярніша та найдоступніша. Підключити Google AdSense до свого блогу чи Ютуб-каналу дуже просто.

Достатньо мати 1000 підписників та 4000 годин переглядів на YouTube. Щодо сайтів, то потрібно, щоб щодня ваш ресурс переглядало хоча б 100 осіб. На такий показник просто вийти вже за кілька тижнів активної роботи.

Переваги:

  • автоматична підбірка реклами під тематику сайту;
  • швидка інтеграція;
  • виплати від $100.

Недоліки:

  • потрібен трафік;
  • сувора модерація;
  • в Україні не платять надто багато, але це не заважає багатьом заробляти тисячі доларів щомісяця.

Продаж прямої реклами

Це коли ви самостійно домовляєтесь з рекламодавцями і розміщуєте банери, посилання, статті чи пости на своїх майданчиках. Це може бути інтеграція у YouTube-відео, стаття на сайт, пост у Телеграм чи відеогляд у Тік Ток.

Де шукати рекламодавців?

Рекламодавці можуть писати вам напряму або ж ви можете найняти рекламного менеджера чи самостійно контактувати з потенційними клієнтами.

Існує також чимало бірж, на яких можна виставити свій майданчик, додати ціну й очікувати на клієнтів. Як варіант, рекламу на сайт чи у Телеграм-канал легко продавати тут посилання на ресурс.

Крім бірж рекламу не складно знайти в Фейсбук-групах, на різних форумах, серед адмінів схожих каналів чи сайтів.

На пряму рекламу ви самостійно встановлюєте ціну. Моніторте пропозиції конкурентів, щоб не продешевити. Якщо знайти способи залученні рекламодавців, то зможете заробляти по кілька тисяч доларів на розкручених сайтах чи спільнотах.

Заробіток на рекламі

Нативна реклама: способи заробітку на рекламі

Це коли реклама органічно вписується в контент. Тобто, ви інтегруєте рекламне повідомлення у свою статтю. До прикладу, якщо ви пишете про огляд нового iPhone, в матеріал можна додати рекламу інтернет-магазину, який продає ці телефони.

Нативну рекламу додають в такі матеріали:

  • огляди товарів;
  • порівняльні статті;
  • рекомендації;
  • особистий досвід використання продукту

Вартість такої реклами значно вища, ніж банерної.

Партнерські програми (рефералки)

Ви розміщуєте партнерське посилання і отримуєте відсоток з продажу або фіксовану оплату за реєстрацію.

Найприбутковіші ніші:

  1. фінанси;
  2. криптовалюта;
  3. онлайн-сервіси;
  4. туризм;
  5. техніка та гаджети.

Знайти такі реферальні програми зовсім не складно. У Google їх надзвичайно багато. Головне обрати якусь 1-2 ніші та спеціалізуватись суто на них. Всі напрямки ви охопити не зможете, адже це занадто складно.

Додавайте реферальні посилання під відео, у пости, в тексти і так далі. Коли людина перейде за вашим лінком і зробить покупку чи зареєструється, ви отримаєте % від продажу або ж фіксовану суму. Уважно читайте умови співпраці з партнерками, які вас зацікавили. Особливу увагу раджу приділити мінімальній сумі виводу.

Реклама в соціальних мережах

Можна заробляти на рекламі в Instagram, TikTok, YouTube, Telegram.
Використовуйте наступні формати:

  • реклама в сторіс;
  • рекламні пости;
  • огляди товарів;
  • промокоди.

Ціни залежать від активності аудиторії та кількості підписників. Ну і обраної тематики. Ніша фінансів приноситиме мінімум у 5 разів вищий дохід, ніж новинна.

Переваги та недоліки заробітку на рекламі

Тепер поговоримо про переваги та нюанси, які несуть за собою способи заробітку на рекламі. Розпочнемо з позитиву:

  • отримання напів пасивного доходу;
  • великий вибір варіантів монетизації;
  • різні формати заробітку на різних платформах;
  • високий дохід, якщо правильно все організувати.

До недоліків можемо віднести:

  • високу конкуренцію;
  • заробіток залежить від трафіку – немає переглядів і ви без грошей;
  • є ризик блокування акаунтів, тому завжди потрібно паралельно розвивати
  • запасну сторінку чи мати ще один резервний сайт;
  • ваш заробіток залежить від рекламодавців та алгоритмів платформ.

Який дохід можна отримати на продажі реклами

Давайте розглянемо ймовірний заробіток на інтернет-сайті, який щомісяця відвідує 10 000 користувачів.

  1. Google AdSense принесе $10 – $1500 (залежно від тематики та країни трафіку);
  2. партнерські програми допоможуть заробити $50 – $500 і більше;
  3. продаж прямої реклами = $100 – $1000+;
  4. YouTube монетизація = $50 – $300+ за 10 000 переглядів

Як збільшити заробіток: способи заробітку на рекламі

Для отримання доходу не можна лише створити сайт, канал чи паблік й гребти гроші. Дотримуйтесь таких порад:

  • оптимізуйте сайт під SEO для стабільного трафіку;
  • створюйте якісний та унікальний контент;
  • використовуйте кілька джерел монетизації одночасно;
  • просувайте свій контент у соціальних мережах;
  • працюйте з англомовною аудиторією — ставки реклами значно вищі;
  • регулярно аналізуйте ефективність реклами та тестуйте нові формати.

Висновок

Заробіток на рекламі — це реальний спосіб монетизації інтернет-ресурсів, але для успіху потрібна робота над контентом та залученням аудиторії. Найкращий результат приносить комбінування різних рекламних форматів та робота з нішами, які добре монетизуються: фінанси, IT, криптовалюта, медицина.

Основні способи заробітку на рекламі розглянули. При грамотному підході — це чудова можливість створити стабільний бізнес в інтернеті.

Читайте більше новин про заробіток:

Опублікував(ла)Rostyslav Keverskiy
Вітаю на ресурсі "Як заробити гроші". Я Ростислав Кеверський. Закінчив факультет журналістики та маю багаторічний досвід роботи у топових ЗМІ України. Після понад 5 років роботи в новинній журналістиці дали мені чимало знань, тому вирішив створити власний блог та ділитися з вами цінною інформацією. Із 2018 року пишу на тему фінансів, заробітку, бізнес-ідей. Перевіряю різноманітні способи заробітку, тестую ресурси, викриваю шахраїв. Ну і створюю про це матеріали. Переглядайте мої статті та будьте в курсі актуальних новин зі світу заробітку.
Попередній запис
Заробіток в інтернеті на кліках: варіанти та дохід
Наступний запис
Як заробити гроші на хобі​: покрокова інструкція
Залишити відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *