Рибальський магазин
Риболовля популярна в будь-який час. Перебування на водоймі дозволяє відпочити від буденності та проблем. А якщо повезе, то й рибки наловити. Відповідно, рибальський магазин – дуже вигідний бізнес.
Як відкрити рибальський магазин
Товари для риболовлі користуються постійним попитом. Наживки закінчуються, а вудки здатні зламатися. Риболови ніколи не шкодують грошей для улюбленого хобі та частенько відвідують магазини, щоб поповнити власні запаси.
Торгівля триває увесь рік, адже ловити рибу можна як влітку, навесні чи восени, так і взимку з льоду. Відповідпо, попит постійний. Навіть невеличкий магазин здатний приносити хороший дохід.
Реєстрація риболовного магазину
Перший крок – це реєстрація власного бізнесу. Підійде КВЕД “роздрібна торгівля спортивними товарами, туристичним знаряддям та приналежностями для риболовлі”. Або ж спрощену систему.
Обираємо приміщення
Детальних критеріїв немає. Основне, щоб магазинчик був розташований у місці, поблизу або через яке проходить велика кількість людей. Ну і про гарну, велику вивіску не забуваємо. Не даремно кажуть, що “рибак рибака бачить здалека”. Так чому не приманити потенційних покупців.
Якщо по фінансах обмежені, то обирайте невеличкий павільйончик площею 10-15 квадратних метрів. Але оптимальна площа – хоча б 50 квадратів. А якщо плануєте торгувати і надувними човнами та моторами, то приміщення має бути не менше 60-70 квадратних метрів.
Асортимент магазину для рибалки
Якщо ви полюбляєте риболовлю, то з асортиментом жодних проблем не буде. Клієнти повинні мати великий вибір, адже тоді більша вірогідність, що вони куплять не лише те, за чим прийшли, але і супутні товари.
Ретельно підбирайте продукцію, щоб якість була хорошою. Якщо товар буде низької якості, то постійних клієнтів вам не бачити. А це головне. Адже риболови спілкуються один з одним та радять ті чи інші магазинчики. Сарафанне радіо для бізнесу надзвичайно важливе.
Працівники магазину
Якщо магазин невеличкий, то знадобиться лише одна людина, яка працюватиме з 9 до 18 (базово) 5-6 днів на тиждень. Або ж найміть двох працівників, щоб вони працювали 3 дні через 3.
На старті взагалі можна торгувати самостійно. Багато власників риболовних магазинчиків увесь час працюють самостійно. Також не забудьте про касовий апарат, адже торгувати без нього заборонено і можна отримати величезний штраф.
Рибальський магазин реклама
Реклама надзвичайно важлива для залучення клієнтів. У першу чергу розмістіть велику вивіску, яка кидатиметься в очі людям. Не забудьте про рекламу в соціальних мережах. Чудово працюють пости в групах про риболовлю того населеного пункту, в якому мешкаєте. Але розкидайте дописи і по інших групах, відправлення поштою ніхто не відміняв.
Також раджу придбати рекламу на сайтах міста та різних риболовних ресурсах. Варто задуматися і над створенням сайту, адже тоді зможете заробляти значно більше.
Вартість відкриття риболовного магазину
Якщо відкривати невеликий магазин на 10-15 квадратних метрів, то для відкриття знадобиться орієнтовно 200-300 тисяч гривень. Якщо ж хочете відкрити величезну точку на 70 квадратів, то сума вийде в рази більшою – орієнтовно 2 млн гривень. Але чи потрібен такий великий магазин?
Читайте більше цікавих матеріалів унашому телеграмі.
На старті радив би відкрити невеличку точку та вкласти 200-300 тисяч. Це цілком адекватна сума для того, щоб почати власну справу. Окупити вкладення можна орієнтовно за пів року, якщо вдало обрати місце й налаштувати всі процеси. Великий ж магазин окупиться лише через 2-3 роки.
Відкривайте рибальський магазин та починайте заробляти.
Читайте більше матеріалів про бізнес-ідеї: